תוכניות התערבות
הדרכת צוותי חינוך
- קווים מנחים ועקרונות לשיח בעקבות אירוע חריג
- מקום לכולם - דחייה חברתית בבית הספר תוכן עניינים | חלק א' - רקע עיוני | חלק ה' - עבודה עם הורים
- דיאלוג מורה תלמיד - מתווה לשיחות אישיות בין מורים לתלמידים עברית | ערבית
- תכנים מתוך הכנס "צליל מקוון" - כנס בנושא "קולות וכלים להתמודדות עם בעיות התנהגות בגן ובביה"ס" , שהתקיים בתאריך 22.9.2019
- מוגן - ערכת הדרכה ליועצת הגיל הרך לבניית השתלמות גננות בנושא- אקלים חינוכי מיטבי בגיל הרך
- מצגת הכשרת צוותים חינוכיים במודל "עוצמה" (תכנית להקניית מיומנויות של וויסות רגשי ושליטה עצמית)
- מצגת הכשרת צוותים חינוכיים בנושא דחייה חברתית – הנחיות חוזר מנכ"ל עה/8(ב): "אקלים חינוכי מיטבי והתמודדות מוסדות חינוך עם אירועי אלימות וסיכון"
- מקבץ סדנאות הכשרה לצוותי חינוך בנושא דחייה חברתית
- כישורים וקשרים לחיים - זכות הילד להגנה - עוצרים את האלימות
תכניות התערבות לעבודה עם תלמידים
- מה ה-ק.ש.ר? - מרחבים לקידום מיומנויות חברתיות בשיעורי חינוך ובתחומי הדעת: יסודי | על יסודי
- אגרת מרכזת: יש מקום לכולם: מקדמים שייכות, מניעת דחייה חברתית וחרם, ספטמבר 2023
- "לא מרימים ידיים" - תכנים ופעילויות לעבודה עם צוותי חינוך ותלמידים בעקבות אירועי אלימות בחברה הערבית, אוקטובר 2019
- עלון מקוון "כל יום מחדש" בנושא התמודדות חינוכית-טיפולית עם בעיות התנהגות בגן, בכיתה ובבית הספר – מאי 2019
- עלון מקוון בנושא מיומנויות חברתיות והתמודדות עם דחייה חברתית כחלק מיצירת אקלים מיטבי בגן ובבית הספר- ספטמבר 2018
- עלון פיתוח חמלה כלפי בעלי החיים ומניעת פגיעה בהם - נובמבר 2017
- תלמידים למען תלמידים - "כולנו גיבורי אל!" תכנית לפיתוח אחריות אישית וחברתית והתמודדות עם בריונות: תקציר הערכה | מצגת מלווה לערכה | ערכה מלאה בעברית | ערכה מלאה בערבית
- "אל תלעגו לי - יוצרים סביבה בטוחה ומכבדת" - תכנית מערכתית למניעת הצקה ואלימות לבתי-הספר היסודיים - (עברית | ערבית)
- מעגל הקסם - קידום אקלים וכישורי חיים בגן הילדים
- אלימות ילדים כלפי בעלי חיים
הקלטות שיעורים מקוונים
- יום בעלי החיים במערכת החינוך: י"א אייר 5.5.2020