תכנים לעבודה עם תלמידים - גיל רך ויסודי
ממלכתי
-
-
-
- הרחבת הקשרים החברתיים.
- העשרת ארגז הכלים לפתרון בעיות בהקשר החברתי.
- התנהלות בכיתה כקבוצה חברתית.
- התמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
בוחר להיות חבר
חוסן: ויסות דרך הקוגניציה
- התמודדות עם עלבון באמצעות צחוק והומור
- התמודדות עם רגש חזק, סיפורה של אשמה
- מודלים של רגש חזק ושליטה באמצעות בחירה
מאגרי כ"ח
-
- חיזוק תחושת השייכות לכיתה ולבית הספר.
- הגברת האכפתיות, החברות, הגיבוש הכיתתי ומניעת מצבי פגיעה חברתית.
נעים ביחד
להביט בעצמי ולראות את האחר
הומור כמקדם חוסן, אקלים וראייה חיובית
- הומור: מה מצחיק אותנו?
- צוחקים עם חברים
- הומור ככלי להתמודדות במצבי חיים מאתגרים
- לראות את חצי הכוס המלאה
מאגרי כ"ח
-
-
- הקניית כלים לתקשורת מקרבת ביום-יום ובמצבי מחלוקת בפרט.
- כלים לויסות רגשי והתמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
- הדומה והשונה, זהות ושייכות, כבוד לאחר ופיתוח רגישות תרבותית.
- "דעה קדומה" - פרקטיקות המקדמות סובלנות וכבוד לכל אדם.
- ברשת: קידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה.
הכל ביחד זה אנחנו
כללי התנהגות לקידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה
- גולשים לשינוי
- מתקוונים ברגישות לאחר - חלק א'
- מתקוונים ברגישות לאחר - חלק ב'
- עומדים מהצד? לא, עומדים לצד!
פנייה לעזרה
הדרך אל האחר/ת מתחילה בי
מאגרי כ"ח
-
-
- חברות, סבלנות ומניעת פגיעה חברתית - ריכוז שיעורים מתוך הכ"חות שבדרך
- מה ה- ק.ש.ר? - מרחבים לקידום מיומנויות חברתיות בשיעורי חינוך ובתחומי הדעת
- קבוצות מיקוד על אכפתיות
- סול כוכבת ה-SEL: פעילות שיח לקידום מיומנויות רגשיות-חברתיות
- קלףקלף (משחק לקידום מיומנויות רגשיות-חברתיות)
- תלמידים למען תלמידים - "כולנו גיבורי אל!" תכנית לפיתוח אחריות אישית וחברתית והתמודדות עם בריונות: תקציר הערכה | מצגת מלווה לערכה | ערכה מלאה
- "אל תלעגו לי": יוצרים סביבה בטוחה ומכבדת - תכנית מערכתית למניעת הצקה ואלימות
- מגוון תכנים בנושא דחייה חברתית מתוך האתר "בין הצלצולים" - מט"ח
חמ"ד
-
- פיתוח תחושת החיבור והשייכות לכיתה ולבית הספר
- ביסוס נורמות להתנהגות חברתית מיטבית
- יצירת קשרים חברתיים
הסתגלות לכיתה א
- שלום כיתה א
- מכירים בשם - כיתה מעורבת | בנים | בנות
- בית וספר
- ההתרגשות שלפני
- להיות תלמיד
הכיתה שלנו
הרגשות שלנו
מאגרי כ"ח
- מלכי החברות - בנים | בנות
- בידיים טובות - כיתה מעורבת | בנים | בנות
- הפרפר הלבן
-
- הרחבת הקשרים החברתיים.
- העשרת ארגז הכלים לפתרון בעיות בהקשר החברתי.
- התנהלות בכיתה כקבוצה חברתית.
- התמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
פיתוח קשרי חברות, סובלנות ומניעת אלימות
מאגרי כ"ח
- מלכי החברות – בנים | בנות
- בידיים טובות – כיתה מעורבת | בנים | בנות
- הפרפר הלבן
-
- חיזוק תחושת השייכות לכיתה ולבית הספר.
- הגברת האכפתיות, החברות, הגיבוש הכיתתי ומניעת מצבי פגיעה חברתית.
נעים ביחד
להביט בעצמי ולראות את האחר
הומור כמקדם חוסן, אקלים וראייה חיובית
- הומור: מה מצחיק אותנו?
- צוחקים עם חברים
- הומור ככלי להתמודדות במצבי חיים מאתגרים
- לראות את חצי הכוס המלאה
מאגרי כ"ח
- מלכי החברות - בנים | בנות
- בידיים טובות - כיתה מעורבת | בנים | בנות
- הפרפר הלבן
-
- פיתוח אמפתיה וביסוס אקלים כיתה מיטבי.
- פיתוח אכפתיות; רגישות למצבי פגיעה בין חברים.
- התמודדות עם אתגרים במצבים חברתיים.
- תפקידים בקבוצה חברתית.
הכיתה האכפתית
פיתוח רגישות למצבי פגיעה פגיעה בין חברים
- עם יד על הלב
- צביטה בלב
- כיצד מאחים לב שבור? כיתה מעורבת/בנים
- יש לי לב זה"ב - כיתת בנות
מאגרי כ"ח
- מרוץ מכוניות
- סימן שאלה – סימן קריאה - כיתה מעורבת/בנים | בנות
- מבט אחד מצד אל צד
נקודת מבט
- להביט בתמונה המלאה - כיתה מעורבת/בנים
- מבט למבט - בנות
פנייה לעזרה
-
- הקניית כלים לתקשורת מקרבת ביום-יום ובמצבי מחלוקת בפרט.
- כלים לויסות רגשי והתמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
- הדומה והשונה, זהות ושייכות, כבוד לאחר ופיתוח רגישות תרבותית.
- "דעה קדומה" - פרקטיקות המקדמות סובלנות וכבוד לכל אדם.
- ברשת: קידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה.
הכל ביחד זה אנחנו (בנות)
- הכול ביחד זה אני - כיתה מעורבת | בנים | בנות
- כמו דג במים
- זהות ושייכות
- הכללה ודעה קדומה
- אנחנו שונים, אך שווים
כללי התנהגות לקידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה
- גולשים לשינוי
- מתקוונים ברגישות לאחר - חלק א'
- מתקוונים ברגישות לאחר - חלק ב'
- עומדים מהצד? לא, עומדים לצד!
מאגרי כ"ח
- מרוץ מכוניות
- סימן שאלה – סימן קריאה - כיתה מעורבת/בנים | בנות
- מבט אחד מצד אל צד
הדרך אל האחרים מתחילה בי
פנייה לעזרה
-
פיתוח אחריות חברתית - עומדים לצד ולא מהצד
התנהלות מיטבית ברשת ומניעת פגיעה
פיתוח אמפתיה ורגישות למצבי פגיעה בין חברים
מאגרי כ"ח
- מרוץ מכוניות
- סימן שאלה – סימן קריאה - כיתה מעורבת/בנים | בנות
- מבט אחד מצד אל צד
חברה חרדית
-
- פיתוח תחושת החיבור והשייכות לכיתה ולבית הספר
- ביסוס נורמות להתנהגות חברתית מיטבית
- יצירת קשרים חברתיים
הסתגלות לכיתה א
- שלום כיתה א: בנים | בנות
- מכירים בשם: בנים | בנות
- בית וספר: בנים | בנות
- ההתרגשות שלפני: בנים | בנות
- להיות תלמיד: בנים | בנות
הכיתה שלנו
הרגשות שלנו
מאגרי כ"ח
- מלכי החברות: בנים | בנות
- בידיים טובות: בנים | בנות
- הפרפר הלבן
-
- הרחבת הקשרים החברתיים
- העשרת ארגז הכלים לפתרון בעיות בהקשר החברתי
- התנהלות בכיתה כקבוצה חברתית.
- התמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
בוחרת להיות חברה
חוסן: ויסות דרך הקוגניציה
- התמודדות עם עלבון באמצעות צחוק והומור: בנות
- התמודדות עם רגש חזק, סיפורה של אשמה: בנות
- מודלים של רגש חזק ושליטה באמצעות בחירה: בנות
מאגרי כ"ח
- מלכי החברות: בנים | בנות
- בידיים טובות: בנים | בנות
- הפרפר הלבן
-
- חיזוק תחושת השייכות לכיתה ולבית הספר
- הגברת האכפתיות, החברות, הגיבוש הכיתתי ומניעת מצבי פגיעה חברתית.
נעים ביחד
להביט בעצמי ולראות את האחרהומור כמקדם חוסן, אקלים וראייה חיובית
- הומור: מה מצחיק אותנו? - בנים | בנות
- צוחקים עם חברים - בנים | בנות
- הומור ככלי להתמודדות במצבי חיים מאתגרי - בנים | בנות
- לראות את חצי הכוס המלאה - בנים | בנות
מאגרי כ"ח
- מלכי החברות - בנים | בנות
- בידיים טובות - בנים | בנות
- הפרפר הלבן
-
- פיתוח אמפתיה וביסוס אקלים כיתה מיטבי.
- פיתוח אכפתיות, רגישות למצבי פגיעה בין חברים.
- התמודדות עם אתגרים במצבים חברתיים.
- תפקידים בקבוצה חברתית.
הכיתה האכפתית
פיתוח רגישות למצבי פגיעה פגיעה בין חברים
- עם יד על הלב - בנים | בנות
- צביטה בלב - בנים | בנות
- כיצד מאחים לב שבור? - בנים | בנות
- יש לי לב זה"ב - בנים | בנות
מאגרי כ"ח
- מרוץ מכוניות - בנים | בנות
- סימן שאלה - סימן קריאה - בנים | בנות
- מבט אחד מצד אל צד
נקודת מבט
פנייה לעזרה
-
- הקניית כלים לתקשורת מקרבת ביום-יום ובמצבי מחלוקת בפרט.
- כלים לויסות רגשי והתמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
- הדומה והשונה, זהות ושייכות, כבוד לאחר ופיתוח רגישות תרבותית.
- "דעה קדומה" - פרקטיקות המקדמות סובלנות וכבוד לכל אדם.
- ברשת: קידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה.
הכל ביחד זה אנחנו
- הכול ביחד זה אני - בנות.
- זהות ושייכות - בנות.
- הכללה ודעה קדומה - בנות.
- צבעי הקשת: אנחנו שונות אך שוות - בנות.
כללי התנהגות לקידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה.
- גולשים לשינוי - בנות.
- מתקוונים ברגישות לאחר - חלק א - בנות.
- מתקוונים ברגישות לאחר - חלק ב - בנות.
פנייה לעזרה
הדרך אל האחר מתחילה בי
- מילים ומעשים המשאירים סימנים בלב - בנים | בנות.
- מסר אני - בנים | בנות.
- מתנסחים במסרי "אני" - בנות | בנים
מאגרי כ"ח
-
חברה ערבית
-
-
-
- הרחבת הקשרים החברתיים.
- העשרת ארגז הכלים לפתרון בעיות בהקשר החברתי.
- התנהלות בכיתה כקבוצה חברתית.
- התמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
בוחר להיות חבר
חוסן: ויסות דרך הקוגניציה
- התמודדות עם עלבון באמצעות צחוק והומור
- התמודדות עם רגש חזק – סיפורה של אשמה
- מודלים של תגובה לרגש חזק ושליטה באמצעות בחירה
מאגרי כ"ח
-
- חיזוק תחושת השייכות לכיתה ולבית הספר.
- הגברת האכפתיות, החברות, הגיבוש הכיתתי ומניעת מצבי פגיעה חברתית.
נעים ביחד
להביט בעצמי ולראות את האחר
הומור כמקדם חוסן, אקלים וראייה חיובית
- הומור: מה מצחיק אותנו?
- צוחקים עם חברים
- הומור ככלי להתמודדות במצבי חיים מאתגרים
- לראות את חצי הכוס המלאה
מאגרי כ"ח
-
-
- הקניית כלים לתקשורת מקרבת ביום-יום ובמצבי מחלוקת בפרט.
- כלים לויסות רגשי והתמודדות עם קונפליקטים ומניעת אלימות.
- הדומה והשונה, זהות ושייכות, כבוד לאחר ופיתוח רגישות תרבותית.
- "דעה קדומה" - פרקטיקות המקדמות סובלנות וכבוד לכל אדם.
- ברשת: קידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה.
הכל ביחד זה אנחנו
כללי התנהגות לקידום מרחב חיובי ובטוח ברשת, בדגש על פיתוח רגישות חברתית ואמפתיה
פנייה לעזרה
הדרך אל האחר מתחילה בי
מאגרי כ"ח
-
-
- תלמידים למען תלמידים - "כולנו גיבורי אל!" תכנית לפיתוח אחריות אישית וחברתית והתמודדות עם בריונות: תקציר הערכה | מצגת מלווה לערכה | ערכה מלאה בערבית.
- "אל תלעגו לי": יוצרים סביבה בטוחה ומכבדת - תכנית מערכתית למניעת הצקה ואלימות.
- אני והם - מקובלות חברתית: אתר "בין הצלצולים" - מט"ח.
- מגוון תכנים בנושא דחייה חברתית מתוך האתר "בין הצלצולים" - מט"ח.