מדינת ישראל , משרד החינוך מדינת ישראל , משרד החינוך
מדינת ישראל, משרד החינוך
השירות הפסיכולוגי ייעוצי
משרד החינוך
שפ"ינט
הצהרת נגישות

מדינת ישראל,

משרד החינוך

ידע תיאורטי

share
שתפו עמוד:
ידע תיאורטי

חומרים בשפה הערבית

לקריאה נוספת והרחבה

  • אילון, ע' ולהד מ' (2000). חיים על הגבול, הוצ' נורד חיפה.
  • חן-גל, ש' (2003). התמודדות בית ספרית עם אירועי טרור ומתח בטחוני מתמשכים, הוצ' מאה.
  • להד, מ' ואילון, ע' (1995). על החיים ועל המוות – מפגש עם המוות באמצעות הסיפור והמטפורה, הוצ' נורד, חיפה.
  • להד, מ' ואנקור, ח' (1993). פחד אז, ביבליותרפיה כסיוע בהפחתת פחדי ילדים ונוער, הוצ' נורד, חיפה.
    בספר ישנה התייחסות למודל גש"ר מאח"ד (BASIC Ph ), ביבליותרפיה והרפיה, הסבר על פחדים לפי גילאים, סוגי פחדים וקווים מנחים כיצד לטפל בהם.
  • מור, פ', לוריא, א', חן גל, ש' וסימן טוב, י' (2005). משא הטראומה, הוצ' משרד החינוך השירות הפסיכולוגי ייעוצי ואשלים.
  • ערכה להתמודדות עם מצבי חירום בקנה מידה רחב - תקליטור מחברים: חברי גף תוכניות סיוע ומניעה בשפ"י, הוצ' משרד החינוך – השירות הפסיכולוגי-יעוצי , 2003.
  • קלינגמן, א', רביב, ע' ושטיין ב' (2004). ילדים במצבי חירום ולחץ, מאפיינים והתערבויות פסיכולוגיות, הוצ' משרד החינוך – שירות פסיכולוגי ייעוצי.
  • קלינגמן, א' (1997). התמודדות בית ספרית בעת אסון - תוכנית מגירה לבתי הספר, הוצ' משרד החינוך - השירות הפסיכולוגי יעוצי.
  • שפ"יטון - חוסן אישי ומערכתי בימים של מתח מתמשך,הוצאת השירות הפסיכולוגי ייעוצי, חשוון תשס"ה, נובמבר 2004.
  • שטיין, ב' (עורך) (2000). הערכות השירות הפסיכולוגי לשעת חירום, הוצ' משרד החינוך - השירות הפסיכולוגי-יעוצי, ירושלים.