ערכה למיפוי בית ספרי בתחום הרגשי חברתי

קהל יעד:
יועצות חינוכיות, צוותי חינוך
סוג הכלי:
מיפוי, מידע תיאורטי
מיומנות:
מודעות עצמית, הכוונה עצמית, מודעות חברתית, התנהלות חברתית
ערכה למיפוי בית ספרי בתחום הרגשי חברתי
הערכת מסייעת למנהלים למפות את הלמידה הרגשית-חברתית במרחבי בית הספר השונים.
נמצא מחקרית, כי בתי ספר שהצליחו לפתח בבוגריהם מיומנויות רגשיות-חברתיות, פעלו בכמה שיותר מרחבי יישום.
ניתן לפעול במספר מרחבים במקביל, או להתחיל במרחב מסוים. רצוי לתכנן את ההתקדמות בטווח הקצר והארוך, כדי להוביל תרבות ארגונית המושתתת על למידה רגשית-חברתית כתפיסה כוללת.