דלג ל
דלג לתוכן מרכזי
דף הבית
מדינת ישראל,
משרד החינוך
השירות הפסיכולוגי ייעוצי
שפ"ינט
הצהרת נגישות
תצוגה מותאמת
ניקוי
חיפוש
משרד החינוך
שפ"ינט
חיפוש
ניקוי
חיפוש
נגישות
הצהרת נגישות
תצוגה מותאמת
אודות שפ"י
דבר מנהלת שפ"י
מבנה ארגוני
חוזרי מנכ"ל
ייעוץ חינוכי
קוד אתי וסטנדרטים מקצועיים
תפקיד היועץ
ייעוץ חינוכי לגיל הרך
התפתחות מקצועית
פסיכולוגיה חינוכית
מדיניות האגף
המדרשה הארצית תשפ"ה 2024–2025
אתיקה מקצועית
פיתוח מקצועי התמחות והדרכה – פסיכולוגים חינוכיים
פרויקטים ותוכניות לאומיות
עבודה בשדה הפסיכולוגיה
רשומה פסיכולוגית
מערכת תקן פסיכולוגים
נושאים מובילים
עמוד מרכז "חרבות ברזל"
אקלים חינוכי מיטבי ומניעת אלימות
מיניות ופגיעה מינית בילדים ובני נוער
מניעת שימוש בסמים, אלכוהול וטבק
הורים ומשפחה
התמודדות עם מצבי משבר וחירום
מניעת אובדנות
התנהלות מיטבית ברשת ומניעת פגיעה, 105
למידה חברתית רגשית (SEL)
הכ"חות שבדרך
על התוכנית
חינוך ממלכתי – יסודי
חמ"ד – יסודי
חברה ערבית – יסודי
חברה חרדית – יסודי
חינוך ממלכתי – חטיבת ביניים
חמ"ד – חטיבת ביניים
חברה ערבית – חטיבת ביניים
חברה חרדית – חטיבת ביניים
חינוך ממלכתי – חטיבה עליונה
חמ"ד – חטיבה עליונה
חברה ערבית – חטיבה עליונה
חברה חרדית – חטיבה עליונה
לקויות למידה והפרעת קשב
מדיניות
הגדרות ותיאוריה
נהלים להתאמות
מימון אבחונים
תוכניות התערבות
מלקויות ללמידה: התוכנית המערכתית
חברות ואוכלוסיות
חינוך מיוחד
מחוננות ומצויינות
הגיל הרך
עולים
פרסומים
אירועים ומועדי שיא
פרסומים בזיקה למועדי השנה
קולות קוראים
מדינת ישראל,
משרד החינוך
X
שפ"י
אודות שפ"י
דבר מנהלת שפ"י
מבנה ארגוני
אגף ייעוץ חינוכי
אגף פסיכולוגיה
אגף תוכניות סיוע ומניעה
אגף לקויות למידה והפרעת קשב
היחידה להתמודדות עם מצבי חירום, משבר ואובדנות
תחום חינוך, המטה הלאומי – 105
חוזרי מנכ"ל
ייעוץ חינוכי
קוד אתי וסטנדרטים מקצועיים
תפקיד היועץ
ייעוץ חינוכי לגיל הרך
התפתחות מקצועית
פסיכולוגיה חינוכית
מדיניות האגף
המדרשה הארצית תשפ"ה 2024–2025
אתיקה מקצועית
פיתוח מקצועי התמחות והדרכה – פסיכולוגים חינוכיים
פרויקטים ותוכניות לאומיות
עבודה בשדה הפסיכולוגיה
רשומה פסיכולוגית
מערכת תקן פסיכולוגים
נושאים מובילים
עמוד מרכז "חרבות ברזל"
תדריכים לצוות החינוכי
תכנים לעבודה במרכזי יחד
חומרי הסברה להורים
מאגרי כ"ח - גיל רך
מאגרי כ"ח - יסודי
מאגרי כ"ח - על יסודי
מאגרי כ"ח: במבט מיוחד (חינוך מיוחד)
מאגרי כ"ח: צוותי חינוך
אקלים חינוכי מיטבי ומניעת אלימות
מדיניות
ידע תיאורטי ומחקרי
תוכניות התערבות
שאלון אח"מ
יום בעלי החיים במערכת החינוך
ימי שיא: סובלנות, מאבק בגזענות וזכויות הילד
מיניות ופגיעה מינית בילדים ובני נוער
מדיניות וחוזרי מנכ"ל
ידע תיאורטי ומחקרי
הכשרות לצוותי חינוך
תוכניות התערבות לפי שלבי חינוך
תוכניות התערבות לפי חברות ואוכלוסיות
קווים מנחים להתערבות ושיח בעקבות אירועי פגיעה
גורמי סיוע ופנייה לעזרה
שבוע מערכת החינוך לקידום מוגנות ולמניעת פגיעות מיניות
יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים
היום הבינלאומי למאבק בלהט"בפוביה
מניעת שימוש בסמים, אלכוהול וטבק
מדיניות וחוזרי מנכ"ל
הכשרת צוותי חינוך
סמים
אלכוהול
טבק
חומרים נדיפים
חשיפת יתר למסכים
עמיתים ומשפיעים
חודש המודעות להתמודדות עם שימוש בסמים ואלכוהול
היום הבינלאומי למניעת עישון
הורים ומשפחה
קשר ושותפות חינוכית עם הורים
קידום מיומנויות הוריות
הורים גרושים ופרודים
שבוע המשפחה
התמודדות עם מצבי משבר וחירום
ידע תיאורטי
תדריכים, מכתבים והתערבויות
תוכנית "חוסן"
צוות לשעת חירום (צל"ח)
נפגשים מחדש - תכנים לעבודה במוסדות חינוך שנסגרו ונפתחים מחדש
מניעת אובדנות
חוזרי מנכ"ל
ידע תיאורטי
תוכניות התערבות ופרוייקטים
מסרים בנושא מניעת אובדנות
גורמי סיוע ופניה לעזרה
התנהלות מיטבית ברשת ומניעת פגיעה, 105
מדיניות וחוזרי מנכ"ל
ידע תיאורטי ומחקרי
הכשרות צוותי חינוך
עבודה עם תלמידים
מידע להורים
טיפול באירועי פגיעה ברשת
השבוע הלאומי לגלישה בטוחה
למידה חברתית רגשית (SEL)
הכ"חות שבדרך
על התוכנית
חינוך ממלכתי – יסודי
חמ"ד – יסודי
חברה ערבית – יסודי
חברה חרדית – יסודי
חינוך ממלכתי – חטיבת ביניים
חמ"ד – חטיבת ביניים
חברה ערבית – חטיבת ביניים
חברה חרדית – חטיבת ביניים
חינוך ממלכתי – חטיבה עליונה
חמ"ד – חטיבה עליונה
חברה ערבית – חטיבה עליונה
חברה חרדית – חטיבה עליונה
לקויות למידה והפרעת קשב
מדיניות
הגדרות ותיאוריה
נהלים להתאמות
מימון אבחונים
תוכניות התערבות
מלקויות ללמידה: התוכנית המערכתית
חברות ואוכלוסיות
חינוך מיוחד
מחוננות ומצויינות
הגיל הרך
עולים
פרסומים
אירועים ומועדי שיא
השבוע להגברת המודעות למניעת אובדנות
פרסומים בזיקה למועדי השנה
לקראת פתיחת שנת הלימודים
ציון אירועי שבעה באוקטובר
חג פורים תשפ"ד
מעברים - כלים ורעיונות ליישום
חודש תקומה וגבורה 2024
לקראת ל"ג בעומר
לקראת היציאה לחופשת הקיץ
קולות קוראים
"קול קורא" בנושא הכשרת מנהיגות נוער "עמיתים ומשפיעים" בנושא מניעת השימוש בסמים, אלכוהול וטבק - תקציב 2024 לשנת הלימודים תשפ"ה
קול קורא בנושא "נטייה מינית וזהות מגדרית" - חינוך לסובלנות - דרך מערכת הגפן בתשפ"ה
"קול קורא" ליישום תכניות התערבות במסגרת יישום הדרגתי של התכנית "מלקויות ללמידה" תשפ"ה
קול קורא מספר 16901 להפעלת תוכנית למתן מענה טיפולי לפגיעה מינית בקרב ילדים ונוער תשפ"ד
תקצוב של מוסדות חינוך עבור מפגשים העוסקים בנטייה מינית ובזהות מגדרית כחלק מתוכנית למיניות לשנת תשפ"ג
יישום תוכניות התערבות במסגרת יישום הדרגתי של התוכנית מ"לקויות ללמידה" לשנת תשפ"ד
יישום תקצוב השומרון – הגשת בקשות לתקצות רשויות עבור רשויות עבור תוכניות לטיפול רגשי במוסדות החינוך הרשמיים בישובי השומרון – עד דצמבר 2023
הכשרת מנהיגות נוער "עמיתים ומשפיעים" בנושא מניעת השימוש בסמים, אלכוהול וטבק תקציב 2022 לשנת תשפ"ג
קריטריונים לתקצוב מרכזים להורות ולמשפחה במוסדות להשכלה גבוהה ובמוסדות להכשרת מורים אלול–תשרי תשפ"ד, ספטמבר–אוקטובר 2023
הפעלת תוכנית למתן מענה טיפולי לפגיעה מינית בקרב ילדים ונוער לשנת תשפ"ג
שפ"ינט
לקויות למידה והפרעת קשב
לקויות למידה והפרעת קשב
מדיניות
הגדרות ותיאוריה
נהלים להתאמות
מימון אבחונים
תוכניות התערבות
מלקויות ללמידה: התוכנית המערכתית
לקויות למידה והפרעת קשב
שיתוף
שתפו עמוד:
לקויות למידה והפרעת קשב
alert("שגיאה בהעתקת הקישור");
הקישור הועתק
העתק קישור
Whatsapp
Facebook
מדיניות
למידע נוסף
הגדרות ותיאוריה
למידע נוסף
נהלים להתאמות
למידע נוסף
מימון אבחונים
למידע נוסף
מלקויות ללמידה: התוכנית המערכתית
למידע נוסף
תוכניות התערבות
למידע נוסף