עבודה בשדה הפסיכולוגיה
כנסים וימי עיון
תוכנית הדרך החדשה
עבודה מערכתית בפסיכולוגיה חינוכית
-
מאמר בנושא "עבודה טיפולית רב-מקצועית מבוססת מנטליזציה 1 – תאוריית מנטליזציה ומודל AMBIT" – (מאת: נעמה גרינולד, שמעונה גרודזין-קיסרי, דורון היימן, סיגל פינגלרנט, חיים פליישמן) – מתוך אתר פסיכולוגיה עברית
-
מאמר בנושא "עבודה טיפולית רב־מקצועית מבוססת מנטליזציה 2 – תאוריית מנטליזציה ומודל AMBIT" – (מאת: נעמה גרינולד, שמעונה גרודזין־קיסרי, דורון היימן, סיגל פינגלרנט, חיים פליישמן) – מתוך אתר פסיכולוגיה עברית
עבודה במסגרות החינוכיות
-
מעברים בין מסגרות חינוכיות מודל לעבודה מערכתית ברמה הבית ספרית והעירונית, עיל גלזנר, מדריכה בפסיכולוגיה חינוכית, שפ"ח נתניה
-
שאלוני שביעות רצון מעבודת הפסיכולוג בגן ובביה"ס – שפ"ח נתניה: סקר שביעות רצון מעבודת הפסיכולוג בגן / סקר שביעות רצון מעבודת השפ"ח בביה"ס
"מעבר לכיתה א"
עבודה בגני הילדים
כלים טיפוליים
עבודה עם הורים
-
תפקיד הפסיכולוג החינוכי בקידום שותפות מיטיבה בין הורים למערכת חינוכית
-
היבטים התפתחותיים חינוכיים בהתנהגותם של ילדים בני 3–6 – עלון להורים
-
התמודדות ילדים עם מצבי לחץ מתמשכים – עלון להורים
חירום
התמחות והדרכה
- הערכת תהליכי הדרכה למתמחה בפסיכולוגיה חינוכית
- בדרך למומחיות – Coaching וכלים נסופים לעזרת הפסיכולוג החינוכי, אודי פרידמן, פסיכולוג חינוכי מומחה-מדריך, מנהל שפ"ח מנשה